Felgi Arcasting ZAR do Forda Focusa RS

Już teraz, dostępne na miejscu w Polsce, znakomite rajdowe felgi do nowego Focusa RS!

Połączenie niskiej wagi, wysokiej wytrzymałości i świetnego wyglądu – to zalety modelu ZAR.

Felgi Ford Focus RS

Felgi Arcasting ZAR w rajdowym rozmiarze 8×18 i antracytowym kolorze do Forda Focusa RS

Dla nowego Focusa RS przygotowaliśmy dokładnie ten sam model felgi stosowany m.in przez Mistrza Polski RSMP 2015 Łukasza Habaja, Rallytechnology w serwisowanych przez nich Fiestach R5 oraz w wielu Fiestach Proto! Oczywiście felga ma rozstaw śrub, otwór centrujący i ET dobrane pod Focusa RS.

Felgi dostępne w kolorze białym, antracytowym, czarny oraz czarnym macie!
Felgi można zamówić za pośrednictwem naszego sklepu internetowego pod tym adresem: Felgi Arcasting ZAR do Focusa RS w sklepie internetowym

Znamy następce MXL Strady – oto MXS STRADA!

Coś się kończy, coś się zaczyna.

Już wkrótce poznamy następce legendarnego dasha MXL Strada od AiM Sportline. Miarą sukcesu MXL niech będzie fakt jej nieprzerwanej popularności na rynku wyświetlaczy sportowych przez ponad 10 lat – ewenement w dzisiejszym świecie elektroniki.

wyświetlacz dash AiM MXS Strada

W 2016 roku włoski producent AiM Tech przygotował nowy model Strady – MXS STRADA. Będzie ona posiadała, czytelny 5 calowy ekran TFT o rozdzielczości 800×480 pixeli. 6 diod RGB Led dla alarmów które można w pełni konfigurować, 10 diodowy konfigurowalny shift light, 2 połączenia CAN m.in do podłączenia do jednego z ponad 1000 sterowników ECU z których wyświetlacz będzie otrzymywał dane.

AiM MXS Strada

Dodatkowo nowa STRADA będzie korzystać również z protokołów RS232 i K-Line. Jest również wersja do podłączenia przez gniazdo OBD2 dla samochodów z linią CAN. Drugie wejście CAN możemy wykorzystać aby podłączyć inne produkty od AiM Tech m.in zewnętrzny GPS (np. gdy chcemy mierzyć nasze czasy jako GPS Lap timer), termopary, kontroler lambdy lub kamery Smarty CAM. Na tym nie koniec, nowy dash posiada również wejście dla 4 czujników analogowych z maksymalną częstotliwością odczytu 1000Hz każdy, 2 wejścia cyfrowe dla prędkości/obrotów oraz jedno wyjście cyfrowe.

Całość waży 480 gram i została zamknięta w obudowie z anodowanego aluminium co w połączeniu z czytelnym ekranem sprawia, że wyświetlacz naprawdę świetnie się prezentuje.

AiM MXS official photo 3

Miło nam poinformować, że nasza firma otrzyma nowe wyświetlacze jako jedna z pierwszych – MXS STRADY powinny pojawić się u nas już w przyszłym tygodniu!

Zobacz MXS Stradę w naszym sklepie

Rajdowi mistrzowie Polski stosują felgi Arcasting ZAR

Rajdowi mistrzowie Polski stosują felgi Arcasting ZAR!

Nowi rajdowi mistrzowie Polski – załoga eSky Rally-Team – Łukasz Habaj i Piotr Woś – Gratulacje!
Gratulacje równieżdla Rallytechnology za zdobycie tytułu w klasyfikacji zespołów sponsorskich RSMP 2015.

Na rozstrzygnięcie sezonu musieliśmy czekać do ostatniego oesu, ostatniego rajdu sezonu 2015 – Rajdu Arłamów. Aby wygrać mistrzostwo Łukasz Habaj i Piotr Woś musieli zdobyć 9 pkt więcej od Bryana Bouffiera i Thibaulta de la Haye.

Przed power stagem załoga eSky.pl Rally-Team prowadziła w rajdzie z przewagą 8.2 sekundy nad drugą załogą w klasyfikacji: Bouffier/De La Haye. Ostatecznie niebieska Fiesta R5 zameldowała się na mecie power stage z przewagą 4.6 sekundy na Fordem Fiestą Proto. Dzięki temu Habaj/Woś zwyciężyli w rajdzie i power stage zdobywając potrzebne punkty i pierwszy tytuł Mistrza Rajdowych Samochodowych Mistrzostw Polski 2015 w klasyfikacji generalnej.

Przez cały sezon w rajdowym Fordzie Fieście R5 mistrzów Polski stosowano felgi Arcasting ZAR 8×18.

Jesteśmy dumni – to kolejna mistrzowska załoga na naszych felgach!!!

W ostatnich 5 sezonach RSMP, załogi jeżdżące na felgach Arcasting ZAR zdobyły 4 mistrzostwa Polski w klasyfikacji generalnej.

Mistrzowska załoga RSMP 2015 Łukasz Habaj Piotr Woś

Ford Fiesta R5 Habaj/Woś

Felgi rajdowe Arcasting ZAR 18

Felgi rajdowe Arcasting ZAR 8×18

Felgi sportowe Arcasting – Rally-Tech otrzymuje wyłączność

Felgi sportowe Arcasting – Rally-Tech otrzymuje wyłączność

Arcasting to włoska firma działająca na ryku felg aluminiowych od wielu lat.
Produkują felgi aluminiowe wysokiej jakości przeznaczone również do sportu – rajdów, wyścigów oraz cross country i dla wojska.

Felgi rajdowe Arcasting ZAR Ford Fiesta R5


Felgi rajdowe Arcasting są produkowane są z najwyższej jakości stopu AlSi7Mg co w połączeniu z niskociśnieniową metodą odlewu, obróbce cieplnej i odpowiedniemu projektowi felgi – tworzy świetną felgę rajdową zarówno bardzo wytrzymałą (ZAR testowany pod obciążeniem ponad 700kg) a przy tym lekką.
Mistrzowskie załogi PCWRC z lat 2008/2009/2010/2012 stosowały właśnie felgi rajdowe Arcasting ZAR.
Na polskim podwórku model ZAR od lat jest stosowany przez m.in znaną stajnie Rallytechnology z Rybnika – dość powiedzieć, że wszystkie z 6 asfaltowych rund RSMP w sezonie 2013 padło łupem załóg stosujących felg rajdowych Arcasting ZAR

Felgi rajdowe Arcasting ZAR to nie tylko felgi do Evo – są one również stosowane przez zawodników w WRC, S2000 oraz R5.
Kolejnym atutem felg rajdowych Arcasting jest wygląd – Włosi znani są ze swego talentu do designu i wielu z naszych klientów bardzo ceni sobie to, że Arcasting świetnie prezentuje się na ich samochodzie.

W sezonie 2014 Rally-Tech otrzymało wyłączność na felgi rajdowe Arcasting do Forda Fiesty R5. Pierwszą załogą która wyposażyła Fiestę R5 w model ZAR był zespół eSky Rally-Team. Kolejnym szybkim zawodnikiem który zaufał felgom rajdowym Arcasting ZAR i stosuje je w swojej Fieście R5 jest Tomasz Kuchar.

Bezpieczne przewody oraz złączki Krontec

W uzupełnieniu oferty bezpiecznych zbiorników proponujemy produkty niemieckiej firmy Krontec która od lat produkuje bezpieczne przewody w oplocie oraz złączki dzięki którym możesz skompletować nie tylko bezpieczną linię paliwową ale również linie hamulcową, olejową itp.

Wśród klientów Krontec są zespoły m.in z Formuły 1 oraz WRC. Również nasi klienci startujący w rajdach i wyścigach górskich korzystają z produktów niemieckiej firmy.

 

Mitsubishi Colt Evo

700 KM i 800 Nm, stały napęd na cztery koła, sekwencyjna skrzynia biegów, rozstaw osi większy niż w Imprezie N12, a szerokość większa niż w dzisiejszych WRC –  to dosyć nietypowa konfiguracja jak na Mitsubishi Colta – jednak właśnie w takiej specyfikacji został przygotowany pierwszy wyścigowy Mitsubishi Colt Evo zbudowany w Polsce.

Samochód, należący do sponsorowanego przez sieć ProfiAuto zespołu Kluza Racing Team, jest już gotowy do startu w tegorocznym sezonie Górskich Samochodowych Mistrzostw Polski.

Colt Evo został zbudowany przy współpracy Kluza Racing Team i firm Rally-Tech oraz Kopalnia Mocy. Prace ruszyły w styczniu 2013 roku i trwały aż do pierwszych dni grudnia – opowiada Waldemar Kluza. W tym momencie, na czas testów moc jest ograniczona do 450 KM. Na półce czeka już odpowiednia turbina, która pozwoli osiągnąć ponad 600 KM. Ta modyfikacja raczej trafi do Colta już po VIII Memoriale Janusza Kuliga i Mariana Bublewicza, podczas którego samochód będzie miał swój oficjalny debiut. Jesteśmy już po pierwszych testach, które wypadły bardzo pomyślnie. Cały team jest bardzo zadowolony z wyników i z niecierpliwością czekamy na inaugurację nowego sezonu. Potencjał samochodu jest ogromny i naszym celem jest udowodnić to na trasach tegorocznego sezonu GSMP. Zdajemy sobie oczywiście sprawę z faktu, że jeszcze dużo przed nami, dlatego, że prace nad takimi projektami tak naprawdę nigdy się nie kończą. Zawsze będzie można poprawić to i owo, a jedynym warunkiem jest, czy tylko budżet na to pozwoli – dodaje Waldemar Kluza.

Samochód Kluza Racing Team zobaczyć będzie można na trasach Górskich Samochodowych Mistrzostw Polski, m.in. w Załużu, Limanowej, Sopocie i Siennej. Liczymy na to, że sezon pozwoli wywalczyć kolejny cenny wynik i uzupełni zbiór osiągnięć Waldemara Kluza, wśród których znajdują się tytuł Wicemistrza Polski w klasyfikacji generalnej GSMP 2010, tytuł Mistrza Polski GSMP klasy N+2000 w 2011 roku oraz tytuł Wicemistrza Polski GSMP N+2000 w 2012 roku

Mitsubishi Colt Evo – wariant GSMP

Silnik: 4G63 MIVEC 4-cylindrowy, 16V, 2.0 DOHC

Elektronika silnika: MoTeC M800

Elektronika dyfrów: MoTeC MDC

Pojemność silnika: 2125 cm3

Moc maksymalna: 680 KM

Turbo: Garrett GTX35

Maksymalny moment: 770Nm

Skrzynia biegów: 5-cio biegowa, sekwencyjna

Sprzęgło: stalowe, suche, dwutarczowe

Napęd: stały na cztery koła

Zawieszenie: Reiger

Hamulce: Evo IX Brembo VO, wentylowane, pływające tarcze

Opony: Pirelli

Felgi: Arcasting ZAR oraz Excalibur Rally

Koła: asfalt: 9×18″ i 8×18”

Zużycie paliwa: pewnie swoje wypije

Bezpieczny zbiornik paliwa ATL RACING FUEL CELLS 20L wraz z kolektorem wewnętrznym

Bezpieczne złączki i przewody paliwowe, hamulcowe oraz olejowe KRONTEC

Pedaliera TILTON

Wyświetlacz AIM MXL Strada + zegar turbo ORECA

Olej: Millers Oils CFS 10w60 NT